Marodíme...

...v minulém příspěvku jsem se "rouhala", že bych potřebovala ošetřování, abych se mohla mazlit se strojem...
...tak jsem to přivolala, Vojtíšek má angínu :-( Ale jakmile zabraly ATB, tak samozřejmě neuvěřitelně ožil a po nějaký angíně ani památky :-)

Tak jsem mu konečně ušila větší ušanku, protože ta od loňska už byla malá...a abych nešila "jen" ušanku, tak jsem se pokusila i o rukavičky. Svoje první...teda vlastně třetí, protože první dvoje byly malé, tak letěly do koše :-D
...vytůnila jsem mu je reflexníma dinoškama, aby ladily (ač jsou látky z jedné kolekce, ale "nezasvěcený" neví, že :-p ) a aby byl dobře vidět ;-)



a tady loňské foto i s nákrčníkem :-)



no a asi před měsícem jsem si koupila riflovinu od hodné Evičky a chystala se na sukni...jenže :-p
...tak konečně na ní taky došlo :-) Jen jsem měla švy prošít nějakou kontrastnější nití, ale co už :-)









Na ramínku vypadá a poznání lépe než na mě, ale holt, když je někdo bedna kytu s nohama do bž a fň, tak to ani dokonalý být nemůže, že ;o)

Děkuji za návštěvu a přeji pěkný víkend :-) 
                                             Mirka


6 komentářů:

  1. pěkné Miruš, malému neuvěřitelně sluší:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. krásné šitíčko,hlavně ten dino setík se ti moc povedl a malému hrozně sluší !!!
    máš u mě na blogu takovou krávovinu ... postav se k tomu jak chceš "o)
    http://renata-mojesiti.blogspot.cz/2012/11/huraaa-tak-uz-i-ja.html

    OdpovědětVymazat
  3. Souprava pro prcka je parádní!

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Mirko ♥ kde se schováváš...?? jdu Ti popřát hodně ..štěstí ..zdraví ..a lásky do roku 2013.-))

    OdpovědětVymazat
  5. Hello!
    Interesting blog. Welcome to http://filmandotherstories.blogspot.se/
    :) Wish you a happy new year!

    OdpovědětVymazat
  6. Ušanka je krásná a Vojtíškovi moc sluší:)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...